Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Megfeleződött az ammónia ára Európában
A termelés dinamikusan nő, a kereslet pedig csak lassan éledezik a műtrágyapiacon.
-
Katasztrofális a spanyol termés, nagy lesz az importigény
Az ország utoljára 2005-ben látott a mostanihoz hasonló, katasztrofális gabonatermést.
-
Kína az egyetlen, aki már túl van a válságon
A globális kereskedelem legnagyobb felvevő piacáról beszélünk. A hír a magyar agráriumot is érinti.
-
Már a tavalyi szint alatt a burgonya ára Ukrajnában
Bőséges és jó minőségű az idei termés, a kínálattal együtt csökken az ár.
-
Az amerikai kukoricabogár csapdázása
Az amerikai kukoricabogár (Diabrotica virgifera virgifera.), amely Észak-Amerikából származik, hazánkban 1995-ben jelent meg, s mára kártételével az ország egész területén veszélyeztetheti a kukorica […]